خیلی وقته دارم اصرار میکنم که مامان بابام یه گوشی بهتر برام بگیرن
تبلت دارما،یه موبایل سامسونگ درو داغون هم دارم
این موبایل که میگم سامسونگه،به اندازه مایکروسافت ازش کار کشیدم و بهم کار داده
بالای صفحه اش کلا شکسته تیکه پاره شده
ولی بگم این شکستن هنرنمایی بنده نیست
این گوشی خیلییییییییییییییی سابقه داره و لمسی حالا سابقه رو حال کن:2 سال استفاده خاله1 سال استفاده دخترخاله{ایشون شکستن}
-5 سال استفاده مامان
حالا 2 سال و حالا حالا استفاده من
قدمت رو حال میکنی؟
10 سال کار واسه خانواده ما کرده
سامسونگ اس پلاس 19001ولی متاسفانه این اصرار ها جواب نمیده و حالا یه 13 سال دیگه باید واسه خانواده ما کار کنه
بعد یه روز بیفته تو جوب
داغون بشه
میدونی اندرویدش چنده؟!؟!
2.3.5 


ولی واقعا گوشی عالی هست
آخه اینو واسه این میگم که تو ساختمون ما یه بار از 10 تا پله افتاد پایین
نه ضد خش داره نه ضد ضربه نه قاب
الان تبلتمو بیشتر از این موبایل داغون می دوستم
نوشته های دخترک مو کوتاه-بلند...
ما را در سایت نوشته های دخترک مو کوتاه-بلند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55