اصرار گوشی

خرید بک لینک
بازم سلامخیلی وقته دارم اصرار میکنم که مامان بابام یه گوشی بهتر برام بگیرنتبلت دارما،یه موبایل سامسونگ درو داغون هم دارماین موبایل که میگم سامسونگه،به اندازه مایکروسافت ازش کار کشیدم و بهم کار دادهبالای صفحه اش کلا شکسته تیکه پاره شدهولی بگم این شکستن هنرنمایی بنده نیستاین گوشی خیلییییییییییییییی سابقه داره و لمسی حالا سابقه رو حال کن:2 سال استفاده خاله1 سال استفاده دخترخاله{ایشون شکستن}-5 سال استفاده مامانحالا 2 سال و حالا حالا استفاده منقدمت رو حال میکنی؟10 سال کار واسه خانواده ما کردهسامسونگ اس پلاس 19001

ولی متاسفانه این اصرار ها جواب نمیده و حالا یه 13 سال دیگه باید واسه خانواده ما کار کنه

بعد یه روز بیفته تو جوبداغون بشه

میدونی اندرویدش چنده؟!؟!

2.3.5

ولی واقعا گوشی عالی هستآخه اینو واسه این میگم که تو ساختمون ما یه بار از 10 تا پله افتاد پایین

نه ضد خش داره نه ضد ضربه نه قاب

الان تبلتمو بیشتر از این موبایل داغون می دوستم

نوشته های دخترک مو کوتاه-بلند...

ما را در سایت نوشته های دخترک مو کوتاه-بلند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 22:43

صفحه بندی