روز اول مدرسه

خرید بک لینک
سلام:)

خیلی وقت بود نمیومدم بلاگفا،هم از اینترنت محروم بودم،هم وقت نداشتم و حوصله:(

اما الان ساعت دوازده و ربع شب،من فول انرژی اومدم بلاگفا برای تعریف روز اول مدرسه:)

------------------------------------------------------------------------

سی و یک شهریور شب،با یه عالمه سوال،استرس،ناراحتی و هیجان خوابیدم. خب،همه وقتی میرن مدرسه جدید اینجوری میشناخه،راستش...

رفتم دبیرستان

البته اگه شاخانه نگم،رفتم هفتم:))

روز اول مدرسه که از خواب پاشدم،یه چایی خوردم به عنوان صبونه و با مامی گرامی رفتیم مدرسه:|

ساعت 7/29 دقیقه رسیدیم مدرسه:))

بعد از کلی حرف الکی که ناظما زدن،وقت این رسید که بریم کلاسمون.اما...

گفتن هفتما بمونن پایین برای تقسیم کلاسا:|

خب...

من و فاطمه از هم جدا افتادیم به خاطر حروف الفبا:((

از همون اول از ادبیات و الفبا بدم میومد

کلاسمون،در واقع اندازه اتاق من بود:| با چن تا نیمکت ادامس چسبیده و بدون زیر نیمکتی و البته بدون تخته هوشمند:|

چون تعداد ثبت نام برای هفتم زیاد بوده،پنج تا کلاس هفتم کردن و منم میزان افتادم کلاس آخر:| البته خودشون اعتراف کردن که کلاسمون تا همین امسال دفتر معلما بوده ولی بخاطر کمبود جا کردنش کلاس:| و برای همین همه چیزاش داغونه:|

یه ناظم داریم که دونالد ترامپ ازش خوش اخلاق تره:| و طبق انتظارات وقتی همه ی مامانا پرسیدن امکان جا به جایی کلاس هست یا نه، گفت نههههه:|

اما...

با همت های مامان فاطمه،من 3 مهر رفتم کلاس فاطمه اینا:))))))))))))))))))))

نوشته های دخترک مو کوتاه-بلند...

ما را در سایت نوشته های دخترک مو کوتاه-بلند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 0:38

صفحه بندی