خوابم میاد
ولی بخاطر شما نخوابیدم بیام در مورد امروز بنویسم
ساعت 6:30 بیدار شدم
صبونه مفصل خوردم و مامانم رفتیم مدرسه
خدایا شکرت...مدیرمون زیاد حرف نزد
من افتاده بودم با یک خانوم که بهتره بگم خانم ق.
ولی از همکلاسی هام جدا بودم
مامانم هم رفته بود
خودم کلاسمو عوض کردم
رفتم کلاس خانم ش.
پیش همه همکلاسی هام
تخت اول با دوست صمیمیم فاطمه تجلی نشستیم
اونقدر حرف زدیم که معلمه دیوونه شد
وای نههههه
خانم گ یا خانم آتشین رو هم ملاقات کردیم
زنگ سوم هم ورزش داشتیم
خانم م یعنی معلم ورزشمون پرسید که ما تابستون چه ورزش هایی رفتیم؟
منم گفتم والیبال رفتم
بعد خانم م پرسید به چه ورزش هایی علاقه داری؟
اول گفتم ژبمناستیک بعد هندبال بعد هم تنیس و تیر اندازی
امروزم کتاب هام رو جلد میگیرم
راستی...
دارم میرم میخوابم 2 3 ساعت بعد مفصل تر میام امروز رو توضیح میدم
بای بای
نوشته های دخترک مو کوتاه-بلند...ما را در سایت نوشته های دخترک مو کوتاه-بلند دنبال میکنید
برچسب: روز اول مدرسه,روز اول مدرسه شعر,روز اول مدرسه را توصیف کنید,روز اول مدرسه انشا,روز اول مدرسه جک,تزیین مدرسه روز اول مهر,تعطیلی مدارس روز اول دی, نویسنده: بازدید: 58