
چهارشنبه با یه تیپ جدید رفتم مدرسه:) با عینک:) عصر هم که تو کانون، کلاس زبان داشتم با استایل تینیجری رفتم کانون:) البته چون با مقنعه بودم کسی بهم گیر نداد:) فردا شنبه ست،افتضاح ترین روز هفته:|گند ترین روز هفته:| و بدردنخورترین روز هفته:| xa0...
ادامه مطلب
نههههههه شنبههههههههههههه فردا شنبه را به همه دانش آموزان و دانشجویان تسلیت عرض میکنم با احترام مهشاد شنبه ندوست...
ادامه مطلب